divendres, 29 de gener del 2010

pretunísia

Demà me'n vaig de viatge final de carrera a Tunísia. M'he volgut documentar, i he recorregut a la font de sabiesa més gran de la que tinc coneixença: Google. A continuació us deixo els documents gràfics que he obtingut.
Flam rosa nadalenc. Quan penso en el desert, a mi també és la primera imatge que em ve al cap, a vosaltres no??

Interpretació pandejuriana: els EE (Exploradors Emprenyadors, que no d'enginyers de l'edificació) estan com a flams perquè tenen els seus dubtes sobre com anirà el viatge, si aconseguiran tornar sense haver-se arrencat els pèls els uns als altres, si tindran paciència per suportar els venedors persecutoris que s'empenyen amb que regategis amb ells, si es podran resistir a comprar una preciosa (?) catifa àrab...




Signes tribals amb rerefons místic

Interpretació pandejuriana: senyors de Google, m'estan dient que podrem portar fotos a Cuarto Milenio? El meu somni fet realitat!!




Camell de pinta y colorea.

Interpretació pandejuriana: portarem a casa aquest preciós camell fent servir els vols dels nostres companys?


????

Interpretació pandejuriana: sorgirà l'amor entre H i D que comparteixen habitació doble?


Oddie assedegat.

Interpretació pandejuriana: intueixo que passarem set d'alcohol... diguin-me que s'equivoquen sisplaaau!!


A la tornada ja us explicaré si aquests de Google anaven ben encaminats o no...

3 comentaris:

  1. El flan rosa resumeix perfectament Túnez, les senyals no les veiem però hi son, de pintar ja n'em pintat un de camell, si sorgirà l'amor entre H i D i espero que no passem gaire sed.

    ResponElimina
  2. Gaudeixin. Espero que tinguin opció a veure Qayrawan.

    Bon viatge.

    ResponElimina
  3. Espero que encare estigueu vives!!!

    ResponElimina