dissabte, 23 de gener del 2010

avorriment

No sé com fins ara no hi havia pogut pensar. Com pot ser que m'hagi avorrit alguna vegada a la meva vida tenint la possibilitat d'anar-me a renovar el Passaport i poder passar una agradable estona? Us explicaré el perquè d'aquesta nova manera d'emprar el meu temps lliure:

a) Quan arribo, em dóna la benvinguda la bandera de l'Estado Nacional que ondeja magestuosa a la porta de la comissaria. Només de pensar-hi se m'altera el cor.

b) M'atén un sempre agradable policia, que em demostra que amb Espanya només hi pots parlar en castellà. Hi he anat tants cops a renovar-me'l, que ja som pràcticament col·legues.

c) El funcionari em piropeja dient que aquesta setmana he quedat millor a la foto. Em poso vermella...

d) Em tornen a analitzar les empremtes digitals des de tots els angles possibles. Pensar que estic fitxada com si fos una terrorisa, simplement m'encanta.

e) No obstant, el millor moment de tots és quan em cobren els 20€ que costa la renovació del Passaport. És tan agradable treballar per poder-me permetre renovar-lo infinites vegades...
De debò, si en teniu ocasió proveu-ho. No puc fer altra cosa que recomanar-vos-ho.

4 comentaris:

  1. Puta merda passaports fills de puta que caduquen abans que un yogurt Hacendado!
    No hi ha dret.
    Sembla que si t'el treus comenci una conte enrere i has de començar fotre viatges com un sonat abans que expiri (paraula bonica)

    PD: Pero la maquina d'infrarojos per les empremptes mola eeeeeeeh

    ResponElimina
  2. Déspres preguntes sobre el meu odi als serveis públics! Mai he anat més lluny de la UE, però prenc nota per un dia d'avorriment.

    ResponElimina
  3. Jo també he passat una agradable estona en una comissaria de Montacada fent-me el passaport, molt acollidor tot. Sobretot la amable señora a la qual la seva religió li impedeix somriure o mostrar humanitat.

    ResponElimina
  4. sisi xilo, la màquina mola, però... el paper de vàter cutre amb què el/la funcionari/à el va netejant no mola gens... ja podrien inventar-se algo no? tanta digitalització...

    aiii mecànic, que aquest dijous hi torno a anar! mira si em va agradar!

    xanxals, si els defensors d la llei sabadellencs es neguen a renovar-me'l, m'hauràs de dir on està aquesta comissaria ;)

    ResponElimina