diumenge, 24 de gener del 2010

No em casaré II

Capítol especial dedicat a: EL VESTUARI

No em vull allargar. Es diu que les imatges valen més que mil paraules. Així que permeteu que us digui, que el vestuari de molts casaments fa pena.  Em nego a...


a) Ser una princesa-pastís per un dia.



De petita ja vaig anar de princesa Disney. No cal repetir-ho a l'edat adulta i davant de familiars i amics.


b) Obligar a les meves amigues a fer el ridícul amb mi.



Voleu ser les meves dames d'honor? Tinc aquest disseny especialment reservat per vosaltres...


c) Espantar al meu recent-estrenat marit, amb un conjunt de roba interior tan poc atractiu com aquest:



Carinyu, aquesta nit te n'espera una de grossa...


Amb això n'hi ha prou. No al vestuari nupcial!

4 comentaris:

  1. El vestit rosa no està pas malament, però amb l'última foto et dono la raó.

    ResponElimina
  2. recorda que sota el vestit B, hi va la roba interior C!!

    ResponElimina
  3. Jo el que no entenc és per qué un vestit costa quasi el mateix que un banquet xD

    ResponElimina
  4. Si contem els kg de roba bona, mal aprofitada d'aquests cutres vestits, comencen a sortir els números...

    ResponElimina