dimecres, 10 de març del 2010

prevenció

*(Em sap greu, avui no porto cap imatge que em ridiculitzi, no ploreu)*

Avui us vull mostrar un fragment dels meus apunts de Prevenció, una assignatura que ja us podeu imaginar que és apassionant (?). No cal que marxeu pitant, seré breu. Estava jo fa una estona estudiant, i m'he trobat amb això:

Per què les empreses constructores són diferents de les altres empreses?
- tenen diversos emplaçaments (obres a diferents llocs)
- poden treballar diverses empreses a la vegada
- subcontractació
- ritme de treball
- treballadors amb contractes temporals (menys formació específica)
- problemes de comunicació amb els treballadors (diferents llengües)
- hàbits de comportament dels treballadors, deguts a:
       1) alcohol
       2) els treballadors són "más chulos que un ocho"

M'està dient, Sr. Professor, que el meu tracte amb els obrers serà similar al de les cambrers d'un bar nocturn amb els clients? O simplement està vostè influenciat pel següent vídeo?

Recorda, SI BEUS, NO CONSTRUEIXIS.

3 comentaris:

  1. algú em pot dir com puc digerir prevenció? començo a tenir mal de panxa! podria ser que amb l'alcohol es solucionés?


    jur, demà abans de fer l'examen anem a fer unes birres???

    ResponElimina
  2. jejejeje... sabía que tarde o temprano le dedicarías un post al video xD

    ResponElimina
  3. No m'estranyaria que amb una assignatura com aquesta estigués temptada de saltar per la finestra. Però per esclafar el professor en la caiguda, és clar.
    El video, absolutament delirant. El millor, els comentaris.

    ResponElimina