divendres, 26 de febrer del 2010

manteniment: captació de nous fidels

[ No sé si això acabarà sent un apartat fixe del bloc o què, però és que el Vicenç (el professor, no el sonat de la meva ciutat) n'ha tornat a fer de les seves. ]

Avui ens ha torturat durant 1 hora i mitja sobre teoria filosòfica del manteniment, sort que la carrera és Tècnica. L'home es creu que ens ha obert els ulls sobre per què és necessari el Manteniment (a mi em sembla que és obvi) i segur que també es pensa que ens ha descobert un gran secret: depèn de cada edifici i dels materials dels que estigui fet (en sèrio???).

En fi, enmig d'aquesta vanal classe... de cop i volta ens diu amb els ulls fora de les òrbites i cridant com un boig "Digueu tots junts: SOOOOM UUUNSSS NEGAAAATS! SOOOOM UNS NEGAAATS!! SOOOOM UUUUUNS NEGAAAAATS!!!"

*so d'un orgue de fons*

Ens voldrà captar per una secta?

Aquest encantador de serps o mestre de cerimònies ens té ben intrigats. Aquesta no ha estat la única anècdota sinistra de la lliçó. Ha intentat repetir l'escena hipnotitzant-nos amb: U-SU-A-RIIIIIS! U-SU-A-RIIIS!!

De cop m'he imaginat a tots els meus companys amb els ulls en blanc pronunciant aquestes paraules caminant cap a mi, amb en Vicenç al capdavant...

No sé què em passa, però torno a tenir por.


"V: Tots sucumbireu a les meves idees"


Pandejur, futura Enginyera altament traumatitzada per professors tarats

6 comentaris:

  1. ja saps que m'he passat mitja hora de la classe rient...cada cop que hi penso continuu rient!

    està molt tarat!

    ResponElimina
  2. M'encanta! El teu profe es Tyler Durden.
    Aviat la vostra assignatura passara a anomenar-se "El Club de la Lucha" o "Proyecto Meinhem"

    ResponElimina
  3. "SOOOOM UUUNSSS NEGAAAATS! SOOOOM UNS NEGAAATS!! SOOOOM UUUUUNS NEGAAAAATS!!!"

    No entenc a que ve que us digui això,... tret al genoll.

    Podriem fer una gràfica, a veure si fot més pena la teva universitat o el meu institut.

    ResponElimina
  4. Surusu:

    Estic encantada, per fi tinc el plaer de visitar el teu blog, després d'haver-ne sentit a parlar tant...

    Tens uns elements com a professors dignes de fer aparicions al món del teatre, tan de bo pogués veure agun dia l'espectacle que ofereixen. I a més dius que n'hi ha una com tu de gran, no deu tenir desperdici.

    ResponElimina
  5. xDDD, qué grande. Odio los viernes de 11 a 1 U_U

    ResponElimina
  6. No és que els vulgui captar, és que ja els ha convertit. No se n'ha adonat? Amb aquest post vostè el que està fent és proselitisme!!!
    Els meus alumnes també es creuen que estic tarat. Se'ls nota a les cares. No més que un col·lega de Zumárraga, però el més fotut del cas és que no els falta raó.

    ResponElimina