dimecres, 24 de febrer del 2010

becariquèee??

Sí, sóc becària. No, no tinc un cap sexy que m'obligui a fer-li favors. I pels que no sapigueu què faig, us en faré cinc cèntims:

- Em barallo amb una màquina de fotocòpies que està a un altre despatx, on hi treballen grans secretàries funcionàries que em miren per sobre l'espatlla i quan les saludo amb el millor dels meus somriures em giren la cara (oh si... ets una eminència per treballar a la secretaria recollint instàncies, matriculant alumnes i despenjant el telèfon...).

- Imprimeixo fulls a doble cara amb una impressora a color que mentre gira el full em permet anar al lavabo 2 cops, comprar-me 1 entrepà i donar una volta pel rebedor tot ballant una mica de techtonic.

- Discuteixo amb la meva cap sobre la necessitat d'emprar o no l'horripilant paraula "estudianta" per referir-se a una estudiant noia... haig de sucumbir a les seves idees perquè clar, és funcionària i té el nivell C (pobra il·lusa, no sap que jo també el tinc).

- Contesto mails.

- Escolto històries per no dormir sobre totes les joguines existents de la Hello Kitty.

- Parlo en anglès amb els estudiants nou vinguts, el problema és que pateixo un transtorn que em fa mostrar únicament el nivell de vocabulari que tenia a 3r de primària, i al final, quatre parauletes i 2 somriures fan miracles.

- Contesto mails.

- Intento enviar faxs a Amèrica Llatina sense èxit, i tinc por que hagin caigut en mans de la màfia, o el que és pitjor, a algun despatx de persones que es creguin suficientment importants com per dirigir algun país.

-  Reparteixo tríptics davant de centenars de persones a la Sala d'Actes de la facultat. Després d'uns 70 de repartits amb èxit, surt a la llum la meva cara més potes i em cauen tots al terra, fent un soroll molt estrident. La meva cara es torna d'un color vermell proper a escarlata, i desapareixo fonent-me amb el terra mentre els recullo... Sí, tothom està rient, però jo més...


Aquesta última anècdota crec que serà la més útil de tota la feina en sí, o creieu que podré passar en un futur més vergonya que avui?




Us he dit que responc mails? 

3 comentaris:

  1. Jo vull ser becària! Crec que juntes podriem llençar milers i milers de tríptics XD

    ResponElimina
  2. on és el jonas quan el necessites??

    ResponElimina
  3. El proper cop t'aviso xan.

    Potser reia secretament des d'un racó... però jo no el vaig veure...

    ResponElimina