dijous, 21 d’abril del 2011

Nit de salsa

Ahir, un dia en què m'havia semblat sentir que hi havia un partit de futbol força important, em vaig dirigir amb 4 amigues a provar les classes de salsa a les que elles ja feia un mes que assistien.

Amb la meva samarreta del Barça i les meves converse, no hi ha cap mena de ball que se'm resisteixi. O això em pensava jo.

Quan ha fet un breu repàs dels passos que la resta de la classe ja domina, el professor fa fer una roda a tots els assistents amb parelles noi-noia. Com que a aquestes classes de ball, sempre hi ha més tios que ties (preneu nota els solters), les ties que ningú ha volgut (jo entre elles) s'han d'intercalar entre les parelles recent formades.

Si la classe dura 60 minuts, tu t'estàs 50 minuts ballant amb tios, o el que és pitjor, esperant a que algun tio t'agafi (van rodant en el sentit de les agulles del rellotge quan el profe crida "dame una" o similars). Hi ha dos factors a destacar que empitjoren la situació:

Roda de salsa amb ambient molt juvenil.

1) La majoria dels tios en qüestió, podrien dir-se ja senyors.
2) Quan no tens parella i balles sola, és bastant denigrant estar esperant a que algú t'agafi. Recorda força a aquest programa televisiu.

A més, en tractar-se del meu primer dia, no em sabia absolutament cap pas i m'imagino que quan els hi tocava amb mi tots m'odiaven profundament.

Perfils del bestiar masculí:

- El catxes que es compra les samarretes amb la talla ideal per reventar-la amb els seus mugrons. (després va resultar ser molt bon paio)

La del noi en qüestió no era transparent, però potser algun dia ens sorprèn amb una així.

- El paio que com que es pensa que domina i veu que tu no, t'agafa de qualsevol manera i a una velocitat descomunal, tractant-te com si fossis un drap de merda.

- El veterà que també es pensa que domina, i per cada pas marcat pel professor mou la cadera 4 cops en 10 direccions diferents amb un greu perill de dislocar-se-la.

- El profe que quan li toca amb tu crida: dame una!! (per canviar de parella)

- Un killu calb qualsevol que es refrega amb una tia i ja diu que se'n van al llit (literal, #truestory vista ahir).

Em nego a descriure el bestiari femení pq tot eren, pijes, cincuentones o joves eixerides i maques com nosaltres.

Un petit aclariment per si em llegeixen les meves amigues: tot això no vol dir que no torni! hahaha

Pandejur, bailaora de salsa freestyle.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada