dilluns, 1 de novembre del 2010

Erasmus o no

Tinc una plaça per anar d'Erasmus a Wrexham, North Wales.

Us asseguro que el tema té infinits avantatges i desavantatges, però de tots ells, el que més em preocupa és... Vull realment participar al joc més popular (segons fonts bloggeres) d'aquesta contrada?

Es tracta de la típica torre de fusta:

El teu pitjor malson si ets un sapastre.

Aquí no s'acaba la dificultat, aquests gal·lesos hi han fet uns petits canvis:

No us desconcentreu i passeu d'aquests sostenidors tan suggerents per mirar la torre, per Déu!

La Torre Gal·lesa té unes magnífiques notes amb proves com:

- treu-te un mitjó, posa-li a una birra i beu-te-la a través d'ell
- esnifa una cullerada de vodka
- menja't un porro cru
- que tots els jugadors aboquin la seva beguda al teu got i tu te la beguis

i...

La última cosa que em qüestiono és... sabent que qui tiri la torre mentre canviï les peces de lloc haurà de donar voltes al campus de la universitat amb aquestes pintes... voleu dir que hi hauria d'anar???

Ahá.

Ho estic valorant.

3 comentaris:

  1. després de saber tot això tan funny, només em queda dir:

    - Vots a favor del sí?
    IIII

    (les I són les mans alçades, ja saps que sempre acabem guanyant per unanimitat!)

    ResponElimina
  2. Si hi acaba anant, espero un reportatge fotogràfic.
    No pic no exist.

    ResponElimina
  3. jajaja estan ben bojos aquests gal·lesos!!
    Amb la gràcia que tens com quan balles techtonik segur q acabes despilotada, jejeje...

    ResponElimina