dissabte, 16 de gener del 2010

vells verds

Permeteu-me aclarir que amb aquesta entrada no pretenc ofendre a ningú, sempre i quan les seves pautes d'actuació no es corresponguin amb les que descriuré.

El terme vell verd, engloba un gran sector de la població. Per qui ronda els 20, on comença algú a ser considerat un vell verd?

Per mi l'edat no seria el factor més important, sinó la forma d'actuar.

Vell verd és aquell que té uns quants anys més que tu, i es nota. Et mira amb una cara de babós considerable, i et produeix un fàstic infinit. Sembla com si mai hagués vist una persona de la teva espècie, i això li produís un èxtasi total.
Gos famós en plena època d'aparellament.
No és que sigui una cosa que et passi cada dia, però quan et passa, és bastant desagradable. Em trobava ahir a un bar on vaig sovint. Estava amb els meus amics, érem 2 nois i 5 noies. Només entrar, durant la inevitable busca d'una taula on poder seguir amb la festa que portàvem des de sopar, ja vam ésser analitzades per un...40tó de cabells arrissats engominats cap enrera, alguna cana, grans entrades, patilles acceptables i ulls fora de les òrbites.
Vam tenir la desgràcia de seure a una taula molt propera al tros de barra on ell i el seu amic es trobaven, però quedàvem una mica arreserades perquè hi havia una columna. Mentre els nostres amics demanaven, nosaltres vam seguir amb la conversa, i en un moment d'exaltació en què vam començar a cridar i riure sense parar...veig que les meves amigues fan cara de pànic... em giro... i em trobo la cara dels 2 vells verds que treien el cap totalment incorporats a sobre de la barra on estaven, per la vora de la columna, i miraven cap a nosaltres amb una expressió similar a aquesta:

- Ahhhhhggggg :_O
Vaig tenir ganes de fer-los unes quantes preguntes:
- mai heu sentit unes noies riure?
- cal ser tan descarats?
- podríeu fixar-vos en algú que no podria ser la vostra filla?
- us heu plantejat mai la possibilitat de buscar parella a través d'internet? On per cert podríeu falsejar la vostra edat i potser pillàveu amb alguna joveneta?
- en cas que ni internet us serveixi, us recomano els voltants del Camp Nou quan ja s'ha fet fosc.

Si l'article us ha semblat massa cruel, us remeto a la primera frase de l'entrada. Gràcies.

4 comentaris:

  1. Pensi tambe en les puretes maquillades de mirada seductora, fan por.

    Per cert, podria voste haver sigut bastant mes cruel, aquesta gent fot bastant fastic.

    ResponElimina
  2. com la que seduïa a tothom l'altre dia al clap?

    ho sento si el grau de crueltat no ha estat a l'altura, no se m'acudia cap altre manera d'aconsellar-los constructivament i sent cruel a la vegada...

    ResponElimina
  3. Jo que ja em començo a fer vell... El dia que em converteixi en un especímen similar li entregaré una pipa a l'observada perquè acabi amb la meva agonia. Cosa que, per conservar una mica de dignitat, els subnormals de la barra haurien hagut de fer. "Voleu-nos el tarro, si us plau. Per pietat".

    ResponElimina
  4. Em sembla que ens hauríem barallat per disparar...

    ResponElimina