dimarts, 29 de desembre del 2009

els regals

M'encanten els regals. Per mi representen l'agradable sensació de saber que hi ha algú que ha pensat en tu. Ara bé, no sóc partidària dels regals convencionals, és per això que costa molt que l'encertin amb mi. I encertar-la jo, és clar.

Digueu-me friki si voleu, però prefereixo mil cops un regal manual per molt inútil que sigui, que qualsevol objecte material del tipus roba, cd, etc, que et puguin regalar. Benvinguts siguin, però on hi hagi un objecte treballat o algun regal amb valor sentimental, que es treguin tots els altres!!
O digueu-li al meu amic invisible, que aviat patirà les conseqüències d'un regal inútil materialment parlant, però que espero que sigui una dosi d'energia per ell! I aquesta és la meva manera d'excusar-me de la inutilitat del regal, i de l'orgull que això em produeix!!

Llàstima que el meu amic no sàpiga que tinc blog... huhuhuhuhu

2 comentaris:

  1. oh! sí! jur...font de la meva inspiració...el kit ja està en marxa...coses útils...0!...coses amb sentit...TOTES! XD

    allà on hi hagi un regal ben treballat... que s'apartin els que siguin útils!


    un petó!

    ResponElimina
  2. em menjaré el pocoyó amb pataaateeess!!

    ResponElimina